ساعت
دقیقه
ثانیه

50% تخفیف

پایان تخفیف فقط برای4 لوگو دیگر

مشاوره رایگان

نیاز به کمک دارید؟ با ما تماس بگیرید

زمانی که قصد خرید کالایی خاص که مد نظرمان هست و هیچ شناختی نسبت به برند خاص نداریم اولین چیز که در قفسه فروشگاه برای ما ملموس خواهد بود نوع بسته بندی کالاست بدون آنکه مشتری به نوع کیفیت داخل بسته بندی دقت نماید زیرا مشتری این برداشت را خواهد داشت که کالای مورد نظر با چنین بسته بندی قاعدتاً دارای کیفیت خوبی خواهد بود.
هر چه در بسته بندی با قدرت بیشتری عمل کنید کالای شما خاص تر به نظر خواهد رسید چناچه در کشورهای اروپایی برای بسته بندی هزینه های بسیار بالایی می کنند تا کالای خود را خاص تر جلوه دهند.

15 سال تجربه در تمامی زمینه های طراحی

دیزاین بر اساس استانداردها

تیم حرفه ای و مجرب

مشاوره تخصصی بسته بندی

ساعت
دقیقه
ثانیه

50% تخفیف

پایان تخفیف فقط برای4 لوگو دیگر

مشاوره رایگان

نیاز به کمک دارید؟ با ما تماس بگیرید

نمونه کارهای بسته بندی و طراحی لیبل

TOP WORK

چرا ویشات؟

مشاوره تخصصی و حرفه ای

دلیل آنکه خیلی از کسب و کارها به سراغ بسته بندی حرفه ای نمی روند یا در بسته بندی قوی نیستند نداشتن اطلاعات کافی در زمینه بسته بندی است، ما در تجربه 15 ساله خود با این مورد بسیار رو به رو شده ایم که با مشاوره درست و حرفه ای توانستیم به مشتریان خود در زمینه بسته بندی حرفه ای و در نتیجه فروش بهتر کمک نمائیم.

خلاقیت در طراحی بسته بندی

برای افزایش فروش علاوه بر کیفیت محصول باید مشتری را برای خرید محصول مشتاق کرد بسته‌بندی به دلیل ارسال پیام تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان بدون هیچگونه واسطه به عنوان فروشنده خاموش شناخته می‌شود. مهم‌ترین هدف از طراحی بسته‌بندی جلب نظر مخاطب و تشویق وی به خرید محصول است که ما با تیم حرفه ای و تجربه بالا در طراحی بسته بندی می توانیم در این امر به شما یاری نمائیم.

موارد دیگری که ممکن است به آن نیاز داشته باشید