آنچه در این مقاله میخوانید

طراحی کاتالوگ در مشهد

طراحی کاتالوگ با برنامه ریزی دقیق و دریافت اطلاعات کامل متناسب با نیاز مخاطبین هدف شما توسط تیم طراحی کاتالوگ در مشهد انجام می گیرد.

برای اینکه بتوانید چه حضوری و چه آنلاین در رقابت شدید بازار موفق باشید باید محصولات و خدمات خود را بهتر از دیگران نشان دهید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ راه های زیادی وجود دارد که بتوانید در تبلیغات موفق ظاهر شوید اما یکی از مهم ترین روش ها استفاده از کاتالوگ می باشد که مزیت های بسیار زیادی دارد که به آن می پردازیم.

طراحی کاتالوگ در مشهد

طراحی کاتالوگ از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است بنابراین برای انتخاب تیم طراح آن نهایت دقت را به خرج دهید. وی شات با سال ها سابقه فعالیت در زمینه تمامی خدمات گرافیکی توانسته است خود را در میان بهترین شرکت های گرافیکی در داخل و خارج از ایران جای دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از وی شات با ما در ارتباط باشید.

نمونه کارها

 

مزیت داشتن کاتالوگ

افزایش فروش

یک کاتالوگ بقدری جذب کننده و تاثیرگذار است که می تواند حتی سخت ترین مشتری را قانع کند تا محصولات و خدمات شما را به صورت کامل بررسی کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کند.

اما آیا چه چیزی باعث شده است که کاتالوگ انقدر جذاب و تاثیر پذیر به چشم بیاید؟ در جواب باید گفت استفاده از تصاویر فوق العاده چشم گیر، رنگ های بسیار متنوع و تولید محتوای هدفمند سبب می شود مخاطب درگیر شود.

دیگر مزیت های استفاده از کاتالوگ را می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دسترسی آسان و همیشگی به کاتالوگ

کاتالوگ به دلیل قابل حمل بودن همواره در دسترس است و مخاطب می تواند در هر جایی از آن استفاده کند و اطلاعات لازم را کسب کند.

هزینه مناسب

اگر در ابتدای شروع یک کسب کار هستید و درامد آنچنانی ندارید می توانید با کاتالوگ شروع کنید. کاتالوگ از آنجایی که تاثیر بالایی بر روی مخاطب می گذارد و از لحاظ هزینه به صرفه است می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

تبلیغات ویروسی کاتالوگ

کاتالوگ دیجیتال این امکان را دارد که مثل ویروس ذر همه جا پخش شود،اصلا یکی از اهدف مهم هر کارفرمایی این است که با کمترین هزینه بیشترین تبلیغات را انجام دهد. پس چه چیری بهتر از کاتالوگ دیجیتال؟

ارتباط مستقیم مشتری با آن

هنگامی که کاتالوگ داشته باشید. مشتری هدف با یک سرچ و یا آپلود کردن کاتالوگ مستقیم به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا می کند و دیگر نیازی به شخص ثالث در رابطه با تبیلغات کسب کار شما نمی باشد.

نامحدود بودن ظرفیت

کاتالوگ دیجیتال را می توانید تا هر چقد بخواهید از محصولات و خدمات جدید خود به آن اضافه کنید و هیچ محدودیتی نداشته باشید.

نکات مهم در طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ اصول و قواعد خاصی دارد و باید حداکثر توجه را به آن داشت، ممکن است محصولات یا خدمات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما چون طراحی خوبی انجام نشده است. مخاطب آن درک درستی که نسبت به کیفیت باید داشته باشد را نداشته باشد و همین باعث شود از خرید آن صرف نظر کند. تیم طراحی کاتالوگ در مشهد با توجه به موارد زیر اقدام به ساخت کاتالوگ هدفمند برای شما می نماید.

شناخت کامل مخاطب هدف شما

باید این موضوع را در نظر بگیریم فردی که بیمار می شود به دکتر مراجعه می کند و یا فردی که مسافر است به سراغ هتل می رود. پس نمی شود مطالبی را در کاتالوگ بکار ببریم که هیچ ارتباطی به کسب کار شما ندارد. تیم وی شات با یک بررسی دقیق نسبت به کسب کار شما مواردی که دقیقا مرتبط با نیاز مشتری می باشد را به کار می برد.

نشان تجاری کسب کار خود را تاسیس کنید

هدف شما قائدتا ماندگاری در ذهن مخاطب هست اما چگونه می شود؟ اکثر مردم شناخت کاملی از برند های معروف دارند اما فقط 5% آن ها مدیر آن کمپانی ها را می شناسند. بنظر شما چه چیزی باعث شده است که افراد جامعه حتی با نشناختن مدیر شرکت های بزرگ دقیقا از محصولات و خدمات آن ها باخبر هستند؟ بله داشتن یک نشان تجاری قدرتمند! پس اگر یک لوگوی قوی برای بیزینس خود ندارید قبل از داشتن کاتالوگ باید به فکر آن باشید. برای دریافت مشاوره و طراحی لوگو با ما همراه باشید.

استفاده از تصاویر

مخاطبین امروزی آنقدر به متن های طولانی علاقه چندانی نداشته و حوصله کافی برای خواندن ندارند. اما برعکس تصاویر ذهن مخاطب را درگیر کرده و باعث سرگرم شدن آن ها می شود. پس باید تصاویری را در کاتالوگ قرار داده که مربوط به فعالیت کاری شما باشد.تیم وی شات با توجه به تجربیات بسیار بالای خود تصاویری را خلق می کند که تاثیر پذیری خیلی زیادی روی مخاطب داشته و آن ها را به سمت سفارش کالا و خدمات شما سوق می دهد.

نظم و چیدمان صحیح در کاتالوگ

نظم در کاتالوگ بسیار حائز اهمیت است.اصولا اگر چیدمان و نظم به خوبی رعایت نشود حوصله مخاطب سر رفته و از ادامه خواندن مطالب آن صرف نظر می کنند. پس باید طوری نظم را برقرار کنید که محاطب بتواند به راحتی محصولات و خدمات را شناسایی کرده و ویژگی هر کدام از آن ها را به خوبی درک کند.

طراحی جلد کاتالوگ

جلد کاتالوگ یکی از مهم ترین قسمت های طراحی کاتالوگ می باشد. اگر بهترین و تاثیر گذارترین تصاویر و محتوا را در داخل کاتالوگ خود قرار دهید اما جلد کاتالوگ از کیفیت لازم برخوردار نباشد مخاطب هدف از بررسی کامل آن صرف نظر می کند. پس باید تا حد امکان نسبت به جلد کاتالوگ اهمیت دهید.

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ در مشهد به عوامل زیادی بستگی دارد. ما در اینجا نسبت به عواملی که در هزینه کاتالوگ نقش دارند می پردازیم. هدف ما آگاهی هرچه بیشتر شما نسبت به تعیین قیمت کاتالوگ می باشد.

تعداد صفحات

طبیعتا هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد هزینه آن افزایش می یابد.

مدل کاتالوگ

کاتالوگ انواع و مدل های مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس نوع کسب کار و علایق خود یک کدام از آن ها را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمائید. شرکت وی شات با تیم کاملا ایده پرداز خود قادر است هرگونه سبک طراحی کاتالوگ را با کیفیتی بسیار بالا برای شما خلق نماید.برای اطلاع از مدل های مختلف کاتالوگ کلیک نمائید.

تولید محتوا متنی

تولید محتوا متنی زبان کسب کار شما است که می خواهد به مخاطب بگوید ما چه خدماتی داریم چه محصولاتی را ارائه می دهیم مزیت آن ها چیست و چگونه می توان از آن ها استفاده کرد. پس داشتن تولید محتوا در کاتالوگ ضروری است. اما ماجرا به همین ختم نمی شود، یک تولید محتوای تاثیر گذار باید از اصول و برنامه خاص و منظمی پیروی کند. ما در وی شات با داشتن یک تیم مجرب و متخصص در زمینه تولید محتوا در خدمت شما هستیم.

نوع فونت و تعداد ابعاد

از آنجایی که درصد بیشتری از تولید محتوا شامل متن است پس فونت بکار برده شده در کاتالوگ از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فونتی را به کار ببریم که خوانایی خوبی نداشته باشد در نتیجه نوع فونت در کاتالوگ بسیار مورد توجه می باشد.

دیگر عامل تاثیر گذار در هزینه اندازه و یا سایز کاتالوگ می باشد که بارز ترین سایز آن می توان به A4 و یا A5 اشاره کرد.

تعداد ویرایش

قبل از طراحی، تیم وی شات اطلاعات کاملی را از کسب کار شما دریافت می کند و دقیقا طبق توضیحات شما و خلاقیت مثال زدنی تیم خود کار را استارت می زند. با این وجود چنانچه تغییراتی را بعد از انجام طراحی خواسته باشید تیم وی شات انجام می دهد اما اگر تعداد ویرایش ها افزایش پیدا کند و توضیحات جدیدی را ذکر نمائید هزینه طراحی مقداری افزایش می یابد.

مراحل سفارش ساخت کاتالوگ

قبل از شروع طراحی کاتالوگ با شما تماس برقرار می شود تا مشاوره لازم انجام شود. اطلاعات کاملی از کسب کار شما گرفته شده و سپس اهدافی که از طراحی کاتالوگ دارید و نیز مخاطبان هدف شما توسط شرکت وی شات مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت به بهترین شکل ممکن کاتالوگ شما ساخته می شود.

در هنگام شروع طراحی تعداد صفحات،نوع کاتالوگ، محتوا و سایر موارد باید تعیین شود. در نهایت قیمت طراحی کاتالوگ با توجه به خواسته های شما تعیین می گردد.

برخلاف اکثر شرکت های گرافیکی که همزمان 3 اتود برای شما ارسال می نمایند. تیم وی شات برای تبادل نظر بیشتر و نزدیک تر شدن ذهنیت دو طرف نسبت به کاتالوگ مدنظر به نوبت 3 اتود برای شما ارسال می نماید که اکثر مخاطبین در همان اتود اولیه نسبت به کیفیت و جذابیت طرح نظر مثبت دارند.

زمان ارسال طرح به شما حداقل 3 تا 5 روز زمان می برد و در صورتی که تاییده اتود را با تاخیر اعلام کنید و یا چنانچه اطلاعات کاملی را به طراح ندهید،عواقب هرگونه تاخیر در ارسال طرح به عهده شما خواهد بود.

 

جمع بندی

تیم طراحی کاتالوگ در مشهد در ابتدای هرگونه طراحی با استفاده از نیروهای متخص خود نیاز شما از داشتن کاتالوگ را بررسی کرده و مطابق با آن از طرح های کاملا جذاب و ترغیب کننده برای جذب مشتریان هدف شما استفاده می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آژانس طراحی هویت بصری
Visual Identity Design Agency
ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی توانستیم تنها در طی 10 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 1420 کمپانی و برند متعدد باشیم.

طراحی لوگو

طراحی بسته بندی

طراحی کاتالوگ

طراحی ست اداری

پربازدیدترین ها

تفاوت لوگو و برند
تفاوت لوگو و برند چیست؟
طراحی کاتالوگ در مشهد
چرا کارت ویزیت
چرا کارت ویزیت

جدیدترین ها

طراحی کاتالوگ در مشهد
نقش و اهمیت لوگو برای کسب و کارها
طراحی کاتالوگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

طراحی وب سایت

ادورز (تبلیغات گوگل)

سئو

شبکه های اجتماعی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی محتوایی

برای دریافت مشاوره در این زمینه کافی است فرم را پر نمائید